Vigtig Info!

Alm. forbehold:
Ved re-installering kan det ikke garanteres at alle data er overført til den nye installation.
Det er kundens eget ansvar at have backup af egne data.

Hvis muligt vil vi selvfølgelig gerne være behjælpelig med at ligge disse data tilbage eller ind igen.
Såfremt de måtte ligge på andre medier.

Hvis software forlanges installeret skal medier, downloadede programmer, vejledninger og licensenøgler være til stede. – Hvis opgaven derfor ikke kan udføres, vil der blive pålagt en symbolsk betaling.

Alle opgaver udføres udenfor normal arbejdstid eller i weekenden.

Support vil i vid udstrækning være remote support.
Det vil sige fjernstyring via www.teamviewer.com, denne er gratis og kan downloades på siden.
ID og Password der bliver genereret skal oplyses ved kontakt til supporten.

Alle priser fastsættes efter opgavens karakter af supporten.

Alle oplysninger under “Vigtig Info!” kan skifte uden varsel.
Det er kundens eget ansvar at følge med i ændrede forbehold og betingelser.

Erhvervsopgaver:
Bliver planlagt som eller i et servicevindue.
Dette skal altid meldes ud internt inden arbejdet kan påbegyndes.

Privat support:
Ved installation eller reinstallation, afleveres maskiner på hjemme adressen.
Og denne hentes selv igen efter fælles gennemgang og betaling.

Comments are closed.